fredag 9 oktober 2015

Perfect Friday

Hej alla fina! Hoppas ni haft en skön Fredag! Jag har varit i grannstan' för shopping med fina svägerskor, och hittade faktiskt en massa fint. Knähöga mockastövlar, en vinröd klänning och en militärgrön klänning. Sen blev det också tjocka strumpbyxor och en snygg ribbad grå kortärmad tröja att match med kjolar! Jättenöjd över mina fynd. Sällan jag unnar mig själv nått, utan kommer oftast hem med en hög till barnen, men nu kände jag verkligen att det var min tur! Lite baskläder till höstgarderoben..




Nu skall jag ställa mig i köket och förbereda lite inför fredagsmyset. Blir rostade kikärtor och hemmagjord pommefrites med hemmagjord gurkmajonäs. Mums.

Skön helg till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥