söndag 11 oktober 2015

Vinn ett presentkort

Godmorgon alla fina! Idag tänkte jag att vi kör igång en liten utlottning här på bloggen. 



Utlottningen är i samarbete med Am Naturprodukter, och tillsammans med dem lottar vi ut ett presentkort på hela 50€ till deras shop i Jakobstad!

Am Naturprodukter är ett av de få företag i Finland som tillverkar 100% ekologiska handgjorda hudvårdsprodukter, med örter och växter direkt ur vårt växtrike!

"I våra produkter använder vi förnyelsebara råvaror, färsk- och kallpressade växtoljor, örter, tång, vitaminer och mineraler som alla tillför huden riktig näring och balans" -AmNatur

För att va med och delta: Så gillar du deras nya Facebook sida HÄR samt lämnar namn och kontaktuppgifter här i en kommentar så att vi kan kontakta vinnaren! Den som vill får gärna också kommentera varför just du vill vinna och vad du skulle köpa om du vann. Vinnaren utses nästa vecka. Lycka till! 

Gilla en mammas blogg på facebook - https://www.facebook.com/enmammasblogg

50 kommentarer:

  1. Skulle gärna vinna för jag har aldrig testat deras produkter! :)
    mirjaalexandrarentola@outlook.com

    SvaraRadera
  2. Skulle gärna vilja vinna och testa deras hår produkter, eftersom jag i flera års tid bojkottat alla onaturliga produkter men inte hittat någon bra ekologisk ersättare. anna.jungara@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Skulle gärna vinna för att jag har aldrig testat dessa produkter + få något roligt att blogga om :) ninaholm88@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag vill såklart vinna!:) använder dagligen deras produkter och de är toppen! misnel@jakobstad.fi

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med och tävla! :) nelamaria86@gmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag är med och tävlar :) sandrahaggman@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Är gärna med och tävlar.. Härliga produkter har dom..
    jennica.ahlvik@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Pernilla Sundqvist11 oktober 2015 15:59

    Jag är med och tävlar :)
    nilla_94_@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Madelaine Öling11 oktober 2015 16:56

    Jag skulle gärna vilja ha en orsak att åka norr ut, så ett presentkort skulle sitta fint :) Så kan jag köpa julklapp till mig själv ;) För ofta har jag svårt att unna mig själv och istället sätta ner pengar/presentkort på sonen *he* madeoling@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Ingela Granholm11 oktober 2015 17:51

    Jag är med i tävlingen och skulle köpa nåt som passar till min problemhud.
    ingela.granholm@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag deltar i tävlingen. pamela.byggmastar@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. jag har aldrig provat deras produkter men är på jakt efter någon bra ekologisk fuktighetskräm och såg att de har flera olika som jag gärna skulle prova!
    ettritstiftidinrumpa[at]gmail.com

    SvaraRadera
  13. är med :) johannasnellman_@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Vill också vara med och tävla! Vill ha mera av de ekologiska produkterna åt barnen 😊 dianafagerholm@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Är med och tävlar:) catarina.granholm@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Klart man vill vinna nåt sånt. :)
    Borde ändå få hem mer tea tree så presentkort sku sitta fint! /linda.granholm@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Klart man vill vinna nåt sånt. :)
    Borde ändå få hem mer tea tree så presentkort sku sitta fint! /linda.granholm@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Håller tummarna på vinst.. :) använder några produkter redan men det tar ju slut nångong så då skulle ett presentkort vara toppen..;) /Maria maicken_@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Deltar i tävlingen. sanna.grankulla@karkulla.fi

    SvaraRadera
  20. Har aldrig prövat produkterna men blev grymt nyfiken på dem. Sku va så kul att vinna. Sofia.brannas@folkhalsan.fi

    SvaraRadera
  21. Är med o tävlar. mariana_ostman@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Hej hej!
    Jag är med och tävlar i namnet Frida Elmgren (fridaelmgren@yahoo.se) och jag skulle vilja prova deras hårvårdsprodukter eftersom jag har en känslig hårbotten. Hälsningar Frida

    SvaraRadera
  23. Är med och tävlar. Idamnorrgard@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Isabella Sundström12 oktober 2015 12:13

    Är med och tävlar! :)
    Isabellaakerlund@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Hoppas på vinst :-) Skulle tillverka mera shampo åt mej... håller på ta slut i lagret ;-) magga.gran@hotmail.com // Magdalena Grankulla

    SvaraRadera
  26. Jag är med och tävlar! :) Skulle gärna hitta någon ekologisk produkt som skulle passa åt dotterns torra kinder som hon har på vintrarna.. martinaenkvist@ymail.com

    SvaraRadera
  27. Är med och tävlar och hoppas på vinst för deras produkter är toppen! :)
    ettpepparkornienkopparpanna@hotmail.com
    /Mia

    SvaraRadera
  28. Är också med. Håller tummarna för att vinna eftersom jag vet hur bra produkterna är. Skulle vara bra att få påfyllning av t.ex. grobladssalvan och teatree nu sådär i förkylningstider. :)

    SvaraRadera
  29. Självklart är jag med och tävlar! Som atopiker är jag riktigt intresserad av naturliga produkter och har faktiskt aldrig hört om dessa produkter förut, så det vore otroligt roligt att testa :)

    Emelie Matkoski
    contact@emmys.life

    SvaraRadera
  30. Är med och tävlar. :) eklundsandra@live.se

    SvaraRadera
  31. är med i tävlingen och hoppas såklart på vinst :) annika_bjornvik@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. johansson.julia@hotmail.com / Julia Björkström

    SvaraRadera
  33. Kanske hjälp för åldrande kinder?

    SvaraRadera
  34. Jag är också med och tävlar och vill gärna vinna. De har många fina produkter. monica.vahakangas@pp.inet.fi

    SvaraRadera
  35. Är med och tävlar! Har aldrig testat dessa produkter, men eftersom jag mer och mer börjat intressera mig för ekologisk hudvård så skulle jag gärna testa produkterna! :) Gillat på fb.

    malin.manninen@multi.fi

    SvaraRadera
  36. Jag har aldrig heller provat deras produkter..
    lena.sodo@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Hoppas på vinst! =) /johanna (matias.akerlund@multi.fi)

    SvaraRadera
  38. Hoppas turen faller på mig denna gång :)
    mronnbacka@gmail.com

    SvaraRadera
  39. Är med o tävlar :)

    SvaraRadera
  40. Vi strävar till att använda enbart ekologiska produkter i vårt hem. Därför skulle jag bli glad om jag vann presentkortet och kunde fylla på julklappssäcken ;).
    annemo.snellman@gmail.com

    SvaraRadera
  41. Är jättegärna med och tävlar, använder produkterna dagligen!
    anne.snellman@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Är med och tävlar, bra produkter, använder dom dagligen... camilla.a@multi.fi

    SvaraRadera
  43. Är med ock tävlar/ ulla.b

    SvaraRadera
  44. Jag är också gärna med och tävlar om ett köpkort till mostrarnas suveräna produkter! Skulle absolut köpa grobladssalvan om ja skulle vinna. Sku gärna också pröva på en förpackning -gör det själv shampoo-. :) linda-Snellman@hotmail.se

    SvaraRadera
  45. Jag vill också vara med och tävla om dessa underbara produkter! Ulrika Sundelin ulrikasundelin@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Med och tävlar och hoppas på vinst! :-)
    camilla_grankulla@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Jag vill också vara med och tävla fast jag inte har facebook....men jag gillar deras sida ändå;-)
    Skulle spara presentkortet för att testa de nya babyprodukterna till vår kommande baby. Johanna G

    SvaraRadera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥