söndag 8 november 2015

Fars dag

Godmorgon.

Här har vi precis firat far i stugan. Tända ljus, paket på sängen, god frukost och prinsesstårta. ♥ Barnen gav fina presenter som de gjort i klubben & på familjecafét. Jag gav också en present. En misslyckad sådan då jag tydligen klickat hem en fjällräven tröja i modell woman. ha ha. Antingen är det mitt undermedvetna som klickat hem den till min egna garderob eller ren o skär otur. Men som tur handlar det ju inte bara om presenter. ;) Mannen vart förundrad (hm, tror ordet förskräckt beskriver bättre) hur en S tröja inte rymde honom, men sen kunde vi skratta gott tillsammans då vi upptäckte lilla ordet woman i nacken. Nåja. Bättre lycka nästa gång.

Just nu är det familjemyys på schemat tills vi åker iväg för att fira min far. Och ikväll åker vi iväg på farsdagskaffe till svärföräldrarnas. Har bakat två prinsess stubbar så tårta kommer dagen iaf att bjuda på!

Önskar er en skön Söndag & Fars dag.
Och en kram till er som inte har nån far att fira. 


Paket på sängen. Med fina (lilla, brukar jag skirva, men får nog konstater att vi är en sån liten familj längre då den inkluderar tre minimänniskor.) familjen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥