lördag 21 november 2015

För FYRA år sen

För fyra år sen, låg jag i bubbelbad vid Jakobstad bb denhär tiden. Med tända ljus och avslappnande musik jobbade jag igenom värk för värk. Små nätta förverkar startade kvällen innan, och vid fyra-fem tiden på natten hade jag inte sovit en blund och då började jag klocka av regelbundna värkarna = vi åkte in.

Vinters första snö kom även då. Och nu fyra år senare är också marken vit just denna dag. Ett hejdundrande värkarbete gick jag igenom, som resulterade i den näpnaste lilla babyn på jorden. 

Idag fyller den babyn hela FYRA år. FYRA år som bara flugit iväg! För fyra år sen låg jag med en nykläckt på bröstet, vårt första barn, en underbar liten prins. Nu fyra år senare, står jag i fönstret och tittar ut på samma prins, en omtänksam, hjärtlig kille som gör snöänglar ute i backen med sin syster.

Vad mer kan man begära?

Grattis på Fyraårsdagen, Leo. 


2 kommentarer:

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥