torsdag 19 november 2015

Hjälp mig

Okej hörni, nu känner jag att jag lite tappat fästet. Har mer och mer börja fundera på bloggandet och vad man vill skriva och inte vill skriva hit längre. Och ju mer jag funderar är det en massa jag vill skriva men som inte lämpar sig hit. Hehe. Och av den anledningen har jag kört fast.

Vill ni te.x. läsa om att mellandamen älskar toalettstolen och har spolat ner både strumpbyxor och underbyxorna idag? Och när vi hade rörmokaren på besök p.g.a. toalettstockning hittade mammalådans vatten-temperaturmätare där? Alltså ärliga vardagsinlägg. Eller vill ni ha mer Recept, Inspiration, mera rosa fluff;), Bilder av nått skilt, EFIT inlägg, Listor, Nån filmsnutt..Eller?

Så Nu önskar jag att ni kommenterar vad ni saknar i bloggen för att få mig på bana igen! Annars farar jag att det kommer bli rätt tomt här en tid..



15 kommentarer:

  1. Vardagsinlägg uppskattas! :)

    SvaraRadera
  2. Vardagsinlägg :)

    SvaraRadera
  3. En blanding av allt..:)

    SvaraRadera
  4. Hej. Jag såg just på Findit att det fanns ett hus till salu i Furuholmen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jo vi har sett. Men inte riktigt vad vi letar, vi skulle gärna ha några extra kvadrater. :)

      Radera
  5. Tycker att eftersom det är din blogg så får du skriva om precis vad du vill. De som inte vill läsa kan ju strunta i det och välja en annan blogg, för du skriver ju för din egen skull mest och inte andras. Jag vill gärna läsa om vardagen eftersom jag oftast tycker att min suger ganska rejält oftast och då känns det uppmuntrande att läsa om andra som har samma "problem" och trilska småbarn, men sen när det kommer lite rosa fluff emellan så vill jag gärna läsa det oxå samt alla dina DIY-projekt som är så inspirerande =).Tack för en bra blogg,

    SvaraRadera
  6. Hej..läser gärna din blogg - fortsätt som förr,,varva med recept - diy - vardagliga saker - rosa fluff och framför allt skriv om det som känns bra för dig :) Tack för att vi får läsa din blogg !

    SvaraRadera
  7. http://www.findit.fi/sve/914498.htm

    SvaraRadera
  8. Tusen tack för alla kommentarer! Vardagsinlägg tycks ju va mest pop så ska köra på med det och ibland fälla in lite annat smått som jag tror kan inspirera då! :)

    SvaraRadera
  9. Skriv gärna mer om dig själv och dina hobbyer, planer, drömmar och mål. Gärna träning och mat också ifall att du nu hinner träna. Själv har jag nästan inte alls hunnit träna sedan vi fick baby i juni men nu ska jag försöka börja igen. ☺ Förstår ändå om du inte vill skriva för personligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din kommentar Malena. Här är det ingen vild träning för tillfället heller, tyvärr. Annat än tålamodsträning då, hehe. ;) Mera om mig själv skall jag iaf försöka plocka fram! :)

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥