fredag 27 november 2015

Urban life & coffee

Här i veckan var jag med en vän på nya cafét i stan, nämligen urban life & coffee. - En konceptbutik bestående av inredning, coffeeshop & café. Så mysigt! Strosade runt och kollade på alla fina grejer, hittade en adventskalender till kidsen & sen blev det en latte med en saffrans bulle. Mums.

Mysigt att träffa upp vänner på detta sätt, ute på en kopp kaffe utan några busiga kids runt benen. Sånt som man verkligen borde ta sig tid till oftare. För vad är nu viktigare än att kunna ta ut lite egentid nu som då, och speciellt vi småbarns mamas! Ut o tanka ny energi mellan varven helt enkelt, det bådar bara gott för en själv o barnen. 





Roligt med lite nytänk i stan'! Har ni vägarna förbi rekommenderar jag er att kika in! En massa fina saker & god fika, vad är nu bättre än de.

Butiken/cafét hittar ni på Ottomalmsgatan 12.

2 kommentarer:

  1. Åh jag måste absolut besöka det här stället när jag är hemma i Jeppis nästa gång!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men det tycker jag du skall göra! :)

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥