fredag 11 december 2015

Finaste mannen.

Usch. Vilken Fredag. Natten var en pärs och timmarna med total sömn räcker nog att räkna på en hand. Baby O har hostat o hostat. Vaknat, ätit, o hostat. En efter en kom de andra två också upp tassande i vår säng, och där mitt i natten låg vi alla fem, mer eller mindre vakna. En arg, en ledsen, en frustrerad, en snuvig och en halvmumlande i sömn.

Här är vi lite bortskämda om nätterna vettni, så såfort det är nått svängs allt upp o ner.

Har struntat i att fredagsstäda. I stället gick vi ut på en kort promenad och möttes av härligt solsken, hämtade ut paket, lunchade på snabbmat vi hittade i frysen. Sen blev det fredagsgodis till Sofia The First. Sen fick de turas om att fredagsbada mitt på dan & bygga megalego. 

Jag har varit så trött och irriterade hela dagen. Och bara längtat efter mannen så att jag skulle få stupa i säng direkt.

Men så kommer han hem, och hem med detta. 
Hur kan man längre va arg o irriterad då?

Vackra blommor & en påse fylld med fina saker. Finaste mannen jag har. 


I påsen fanns bland annat en fin liten ängel som kommer få hänga i granen, fint doftljus som doftar så gott. Godis o dricka och lite annat smått. 

Ikväll vänar tumiskväll med barnen. Förhoppningsvis lite piggare då. Får se om det blir filmfredag eller om vi myser ner oss med böcker och spel. Lite gott fredagssnax skall också inhandlas.

Skön helg till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥