torsdag 17 december 2015

Torsdags lista

Var är du nu?
Förhoppningsvis på killens Julfest om apostlahästarna orkat ta oss fram vill säga. 
= Detta inlägg är tidsinställt.
Vilken tid gick du upp idag?
Klockan skulle iaf ringa 8.00. Gick jag upp då? Eeh, nej, om jag känner mig själv rätt. Älskar att snooza
Vad ska du göra i helgen?
Planerna var ett mysigt hotellrum i storstan med shopping & mysiga café besök.
Istället skall jag umgås med hela min underbara lilla familj (önskar jag!), ha kramkalas, bara njuta, äta gott o vänta på julen.


Hur brukar du ta dig fram?
Beror på? Oftast med bil.
När kräktes du senast?
Oj usch. Minns inte, är nog jätte länge sen. Men starkaste minnet av nån kräksjuka är när vi var i Thailand. USCH. Låg o halvsov på badrumsgolvet för att jag inte hade krafter att gå till o från sängen då jag behövde spy. Dessutom slutade vattensystemen att fungera så alla toaletter i huset stockades. Haha, så fail. En upplevelse jag aldrig vill va med om igen.
Vad lyssnar du på för musik just nu?
I will survive surrar på i Tv'n i bakgrunden från musikhjälpen.
Var fick du dina senaste pengar ifrån?
Från Kela troligtvis. Sad but true. Fabulous life of being a mum.
Det roligaste i ditt liv på länge?
Ja alltså, händer så mycket roligt just nu så kan ju inte bara skriva en sak, tyyp.
Nejmen en stor rolig grej just nu är väl iaf att vi fått sålt vår lägenhet, yay.
Senaste alkoholintag?
Räknas en Fredagscider?
Annars får vi no bläddra några årsböcker bakåt.
Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
En massa mysiga barntavlor.


Vad såg du senast på tv?
Vem vet mest. Varningsklocka. 
Vad gjorde du igår?
Igår? Umgicks med piff & puff medan mannen huserade på sjukhus med lilla damen. 


Vad var din senaste utlandsresa?
Detta år faktiskt, I Februari till Fuerteventura. En solsemesterresa som visade sig att inte va så solig. Men blev en toppen resa för det. HÄR hittar ni några inlägg från den resan.
Talar du fortfarande med den senaste du kysste?
JA, såklart.
Vem snackade du med senast? 
Barnen, piff & puff. 
Tycker du att det är jobbigt att ringa någon du inte känner?
Tja, om ni frågar mannen så tror han iaf det men Nej, egentligen inte, men det beror såklart lite på vad det gäller också.
Har du borstat tänderna idag?
Jamen såklart.

Har ni några TORSDAGSFRÅGOR ni vill ställa mig?
Ställ dem isf i fältet nedan så svarar jag där! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥